Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
An analysis of crowdfunding in the Czech Republic, the Slovak Republic and the United States in the example of comparing similar types of campaigns.
Slúka, Aleš ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Zimmermann, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice crowdfundingu, relativně novému způsobu financovaní s použitím moderních technologií. Dále se zaobírá motivací investorů a autorů crowdfundingových projektů k jeho využití, porovnáním průběhu konkrétních podobných kampaní ve vybraných státech a jeho vlivu na celkovou úspěšnost kampaně. Teoretická část práce definuje crowdfunding, jeho typy, vlastnosti a technologické prostředí, ve kterém v současnosti působí. Dále popisuje vybrané crowdfundingové platformy a jejich specifikace, které mají podstatný vliv na strukturu zákazníků a investorů. Praktická část bakalářské práce se zaobírá porovnáním odměnového crowdfundingu v České republice, Slovenské republice a v USA. Výzkum proběhl na základě statistické analýzy autorem sesbíraných dat a dotazníku, který byl zaměřený na zjištění informovanosti veřejnosti v tuzemských podmínkách o crowdfundingu. Závěr práce je věnovaný formulaci poznatků získaných z empirické časti práce aplikovatelných pro lokální prostředí.
Faktory úspěchu crowdfundingové kampaně v prostředí českého internetu
Pekárek, Jan ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Crowdfunding je takový způsob financování projektu, kdy jsou peníze získávány od velkého množství drobných přispěvatelů. Tato práce má za cíl identifikovat základní faktory úspěchu crowdfundingové kampaně na základě statistické analýzy projektů na portálu HitHit.cz. Dále přináší soubor doporučení, jak vytvořit úspěšnou crowdfundingovou kampaň, a charakteristiku největších amerických a českých crowdfundingových portálů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.